RINGTREENING

Ringtreeningu eesmärgiks on arendada lihasvastupidavust ja treening koormab kogu keha lihaseid ning treeningu tulemusena paraneb lihastoonus, aeroobne suutlikkus, koordinatsioon ning tasakaal. Harjutused on saalis paigutatud nö. jaamadesse ning treeningul kasutatakse erinevaid treeningvahendeid (hantlid, kettad, kangid) ja trenazööre, sooritatakse ka harjutusi oma keharaskusega. Treener õpetab enne treeningut kõikide harjutuste õiget sooritamist ning treeningu ajal juhendab personaalselt, seega ei pea kartma, et jäädakse hätta. Raskused valib iga treenija ise, vastavalt võimetele ja treeningkogemusele. Tunni kestvus on 55 minutit. Treeningu jooksul tehakse 3 ringi kuni 15 erineva harjutusega, igat harjutust 45 sekundi -1 minuti vältel. Harjutused tehakse läbi ilma puhkepausideta (harjutuse vahetamiseks ca 10 sekundit), kuni ring saab täis. Treening lõpeb venitusega. Sobib nii treeningutega alustajaile kui ka edasijõudnud treenijale.

 

NB! Soojenduseks tuleks tulla tundi kindlasti 10 minutit varem, et teha soojendus vabalt valitud kardioseadmel!

 

Oluline:

Kui Sul on olnud hiljuti vigastusi või on mõned teised terviseprobleemid nt. kõrge vererõhk, siis teavita sellest kindlasti enne treeningu algust treenerit, et ta saaks sellega harjutuste valikul.

 

Ringtreeningut viivad läbi personaaltreenerid Sven Hõbemägi ja Rene Kuusik.