Kontakt

Tel. +372 324 4344 info@aqvaspordikeskus.ee

RÜHMATREENINGUD

Keha ja meel (treeningud, mis parandavad liikuvust ja painduvust ning hoolitsevad keha ja vaimu eest, tunniplaanis rohelisega)
Beebiootel emade jooga (55min)
Lapseootuse perioodil hooli eriliselt iseendast ja oma kehast. Jooga sobib rasedale lapseootuse algusest kuni sünnituseni. Rasedate jooga sobib beebiootel emadele, kes pole varem joogaga tegelenud. Joogatunnis on sul võimalik leida sügavam kontakt oma keha, hinge ja kõhubeebiga. Igas tunnis teeme erinevaid jooga asendeid, mis toetavad rasedust. Rindkere avavaid harjutusi, seisvaid harjutusi, alakeha tugevdavaid kükke, lõõgastavaid ja venitatavaid harjutusi kogu kehale, puusa avavaid venitusi, selja painutusi. Õpime teadlikult lõdvestama ja pingutama vaagnapõhja lihaseid. Teeme vastupidavus harjutusi, mis toetavad sünnitegevust.Tund lõpeb alati lõpulõdvestusega

Power vinyasa jooga (60min) INTENSIIVNE!
Väga intensiivne ja tõhus treening, mida juhib hingamine ja sujuv liikumine ühest asendist teise. Asendid on jõulised, nõuavad koostööd kogu lihaskonnalt hingetõmbehetki võimaldamata. Harjutused treenivad lihaseid sügavuti, samas arendavad paindlikkust.

Yin venitustund (60 min)
Yin venitus on vaikne ja lihtne praktika, mis ei pruugi alati olla kerge. Asendites püsitakse pikalt (3-5 minutit), keskmes sidekoe venitamine ja tugevdamine. Põhirõhk on venitamisel ja hingamisel, kohalolul antud hetkes.
Yin venitus parandab liigeste-kõõluste-sidekudede plastilisust, verevarustust ja toitainete jõudmist nimetatud piirkondadesse.

Pilates (55 min (kolmapäeviti 45 min))
Pilates on aeglases tempos tehtavate harjutuste ohutu programm selgroole ja kogu kehale, kus ei ole väsitavaid koormusi.Pilatese süsteemi põhieesmärgiks on kerelihaste tugevdamine läbi lülisamba stabiliseerimise ning selle abil füüsilise ja vaimse tasakaalu saavutamine. Pilatese süsteem haarab tervet keha ja vaimu, liigub lihtsamatelt harjutustelt keerukamatele, asetades rõhu treeningprotsessile ning harjutuse kogemusele.Pilates keskendub liigutuste täpsusele, sujuvusele ja kontrollile, lülisambale ja sisemistele "süvalihastele".Pilates on ohutu ja tõhus treeningmeetod, tänu millele suureneb nii painduvus, jõud kui ka kontroll keha üle.

Ashtanga vinyasa jooga MPS (55 min)
Ashtanga vinyasa jooga MPS (lühendatud versioon esimesest seeriast) voolab ühest asendist teise hingamise taktis. Staatilisi positsioone hoitakse viis hingamist, variatsioone leiavad nii algajad kui edasijõudnud. Kuna ashtanga vinyasa seeriasse kuuluvad ühed ja samad kindlad harjutused, siis ka algaja treenija saab hakata oma arengut jälgima ja suudab igas trennis pisut edasi liikuda. Ashtanga jooga kuulub raskemate joogaliikide sekka, tugevdades kogu lihaskonda ja arendades paindlikkust.

BODYBALANCE (60min)

LesMills kontsepttundide hulka kuuluv treening, mis baseerub jooga, tai-chi ja pilatese harjutustel, mis on rahuliku muusika saatel ühendatud tervikuks. Treening arendab painduvust ja tasakaalu, parandab rühti, tugevdab lihaseid ning vähendab lihaspinget ja stressi. Tunni lõpus tehakse ka meditatsiooni, mis on ideaalne pingete maandaja.

Vinyasa + yin jooga (60min)

Pool treeningust on seisvad asendid, kus hingamise taktis liigutakse ühest asendist teise (vinyasa). Sellega soojendatakse kogu keha üles, treenitakse tasakaalu, lihaskonda ja valmistatakse keha ette istuvateks asenditeks, kus võetakse aeg maha ja hoitakse pikki staatilisi venitusi. Treening lõppeb viieminutilise lõõgastusega.

Hatha jooga (75min)

Hatha jooga on eelkõige meele- ja kohalolutreening. Tund algab lühikese meditatsiooni ja hingamisharjutustega. Seejärel soojendatakse keha tasapisi istuvates asendites üles. Kogu treening kulgeb väga aeglaselt pika ja sügava hingamisega. Asendid on jõukohased kõigile, kuid arendavad ka nõudlikuma treenija vormi ja painduvust. Tund sobib neile, kes on valmis ümisema mantrat "om", ütlema lahti valehäbist ja senisest mõtteviisist. PS! Hatha võib su elu muuta!


JÕUD (treeningud, kus keskendutakse lihaskonna tugevdamisele ja lihastoonuse tõstmisele, tunniplaanis sinisega)

Toning (55 min)
Vastupidavustreening, kus põhirõhk on lihastoonuse tõstmisel. Lühikese soojendusega valmistatakse lihased ette tõhusaks treeninguks. Põhiosas kasutatakse erinevaid vahendeid nagu hantlid, kangid, kummituubid. Tunnis pannakse rõhku just lihasvastupidavuse arendamisele, mis parandab efektiivselt lihastoonust ja kogu keha vormi.

BodyPumP® (60 min)
Les Mills kontsepttundide hulka kuuluv lihasvastupidavustreening, kus harjutuste sooritamiseks (kükid, väljaasted, kätekõverdused jms) kasutatakse kange, kettaid ja hantleid. Treeningu jooksul saavad koormust kõik suuremad lihasgrupid. Kaasahaarava muusika saatel treenid nii jõudu kui ka lihasvastupidavust. Kuna tund on emotsionaalne ja kaasahaarav, siis sooritad endalegi märkamatult palju korduseid ning saavutad järjepidevuse korral aina paremaid tulemusi.

Jõusaali ringtreening (55 min)
Rühmatreening, kus pärast kerget soojendust jätkatakse lihasvastupidavuse treenimist jõusaaliseadmeid ja kange/hantleid kasutades.
Harjutused on saalis paigutatud "jaamadesse" - igas jaamas peatutakse 45 sekundit - 1 minut.
Ühes treeningus tehakse kõik ringis olevad harjutused läbi 2-3 korda ehk läbitakse vastav arv ringe.
Treening sobib nii meestele kui naistele

Käed, kõht, tuharad (55 min)
Sobib eelkõige neile, kes lisaks tavapärasele aeroobikale soovivad paar tundi nädalas keskenduda konkreetsete lihaste vormimisele. Erinevate jõuharjutustega treenitakse lihasvastupidavust, tugevdades tasakaalustatult kõiki lihasrühmi (küünar- ja õlavarrelihased, tuhar ning kõht koos seljaga). Sobib algajatele, edasijõudnutele kui ka kaalukamatele inimestele. Tund algab soojendusega, harjutuste sooritamisel jälgitakse õiget kehaasendit ja hingamist, samuti koormuse vastavust treenitusele. Vahenditena kasutatakse hantleid, kangi, oma keharaskust, et pakkuda lihastele erinevaid impulsse.

NTC (45 min)
NTC ehk Nike+ Training Club on professionaalide poolt välja töötatud treening, mis on inspireeritud spordist ja tippsportlaste poolt kasutatavatest harjutustest ning mis baseeruvad aastatepikkusel Nike teaduslikul uurimistööl, et aidata Sinul saavutada oma eesmärgid, olgu selleks siis parem vorm, väiksem kehakaal või lihtsalt hea enesetunne liikumisest. Tegemist on kogu keha treeninguga, kus keskendutakse viiele põhikomponendile: ülakeha, alakeha, kerelihased, plüomeetria ja painduvus. Harjutuste sooritamisel kasutatakse erinevaid treeningvahendeid (hantlid, kettad, stepipingid), oma keha raskust ning ka paarisharjutusi. Olulisel kohal on kambavaim ja meeskonna motiveeriv jõud, et saavutada tulemusi ning ammutada uut energiat.

AbsExpress (45 min)

Tõhus 45- minutiline lihasvastupidavustreening kerelihastele. Treening sobib kõigile ning on heaks täienduseks mõnele rühmatreeningule või lihastreeningule jõusaalis.

BOOTY+ABS (55min)

Treening algab 10-15 minutilise aeroobse osaga. Edasi töötatakse läbi peamised jala-tuhara-ning kõhulihased, kaasates sealjuures ka teisi lihasgruppe. Tunnis kasutatakse oma keharaskust ning lisaks hantleid, kettaid ja  kange. Tunni põhiosas hoitakse pulsisagedus pigem madalal, suurendades sealjuures rasvapõletust ning lihasjõudu. Tund lõpeb kergete venitus-ning lõdvestusharjutustega.

HARDCORE YOGA (35min)

Joogaelementidel põhinev treening, milles põhirõhk on kerelihastel. Rohkelt toenglamanguid, kätekõverdusi, tasakaalu- ja kõhulihasteharjutusi ja palju muud põnevat, et treenida ka süvalihased tugevaks. Treening parandab pisut painduvust, kuid mõeldud eelkõige lihaste arendamiseks. Sobib päeva mõnusaks energiliseks alguseks!

NB! Ei sobi algajatele ja neile, kel on randmetega probleeme.

CARDIO ehk VASTUPIDAVUS (treeningud, mille peamiseks eesmärgiks on vastupidavuse arendamine, tunniplaanis punasega)

HIIT (55 min)
Intensiivne intervalltreening, mille soojendusosa suurendab kiiresti pulsisagedust ja aktiveerib lihaste närvisüsteemi treeninguks. Pärast soojendust algab põhitreeningu osa, mille käigus saate treenida täisvõimsusega 45-sekundiliste intervallidega.

Step (55 min)

Treeningtund, kus kasutatakse spetsiaalset step-pinki. Pingi kõrgus ja seega harjutuse koormus on vajaduse järgi reguleeritav.
Erinevate sammukombinat-sioonidega astutakse pingile ja maha, mis võimaldab anda osalejatele väga tugeva füüsilise koormuse. Treenib eriti hästi alakeha lihaseid. Sammukombinatsioonid on erineva raskusastmega, vastavalt sellele, kas tund on mõeldud algajatele või edasijõudnutele.

 ATTACK your BODY (55 min)

Sportlik intervalltreening, kus hoogsa muusika saatel arendatakse vastupidavust. Treeningus ootavad sind erinevad jooksustiilid, hüpped ja jõulised sammud. Treener pakub erineva raskusastmega harjutusi, mis on sobilikud ka madalama treenitusega harrastajale. Tund on mitmekesine – kogu keha saab mõnusa koormuse kulutades selleks hulgaliselt kaloreid.

BODYCOMBAT (60min)

Les Mills kontsepttundide hulka kuuluv võitluskunstidest inspireeritud treening, kus erinevad enesekaitse- ja poksiliigutused on ühendatud kaasakiskuva muusikaga. Ideaalne üldfüüsiline treening, mis arendab vastupidavust ja koordinatsiooni.

TANTSULINE (treeningud mille peamiseks eesmärgiks on erinevate tantsustiilide kasutamine treeningus, tunniplaanis kollane)

ZUMBA® (55 min)
Emotsionaalne tantsuline fitnessprogramm, mis koosneb erinevatest ladina-ameerika tantsustiilidest nagu merenque, salsa, cumbia ja reggeaton.
ZUMBA® treeningus on iga tants ülesehitatud kolmele või neljale lihtsale põhiliikumisele, milles kasutatakse ka lihaskoormust tõstvaid aeroobika-elemente. Zumba on lõbus ja kaasahaarav rühmatreening.

BodyJam (55 min)
Les Mills BodyJam on emotsionaalne ja kaasakiskuv tantsutreening, kus on ühendatud kuumimad tantsusammud ja hetkehitid. Treeningu läbiviimisel kasutatakse erinevaid tantsustiile - disko, hip-hop, latino, house, reggae, rock, jazz jne. Treening suurendab aeroobset vastupidavust, parandab koordinatsiooni ja põletab hulgaliselt kaloreid. Sobib nii algajatele tantsusõpradele kui ka edasijõudnud meestele ja naistele.